ett nej

wiiehoo jag lyckades somna 06.30. Fan rekord! :D
Vaknade vid 12 i alla fall, så hoppas att jag kan sova sen ikväll, känner mig ganska sleten nu.

Efter en rådgivning med huvudkontoret i Malmö har jag nu tackat nej till familjen. Familjen verkade ju trevliga och så, men magkänslan sa ifrån. Det var väl inga större fel på familjen, men intressena kändes inte riktigt rätt och vi hade inte så mycket att prata om. Hon jag pratade med i Malmö tyckte att det var bäst att tacka nej om jag kände så. Fick massor med bra råd av henne, så nu vet jag lite vad jag ska titta på hos nästa familj. :)

Puss på er mina vänner!

Kommentarer
Postat av: malin

hej. ska du iväg som au pair genom skandinaviska institutet? :)

2008-01-29 @ 18:37:50
URL: http://mandelm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0