NU!

NU NU NU NU!! Jag vill åka NUUUUUU!

Jag bara väntar och väntar.. Jag orkar inte vänta!! NU vill jag åka!

Tänker bara mer och mer på USA, drömmer till och med om det när jag sover! Kollar mailen hela tiden ifall det har dimpit ner någon mer information.. ååh. Alla vänner, jobbarkompisar, släkt, ja alla frågar hela tiden: "har du hört någonting än? När åker du? Vart ska du åka? När får du veta hur det blir?" Känns jobbigt att inte veta och kunna tala om för dem. Längtar till den dagen då jag precis vet hur läget ser ut och stolt kan berätta för alla, och börja förbereda mig för ett stabilt liv med rutiner igen.

Puss på er mina vänner!

image50

Hit ska jag åka !! :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag känner verkligen igen mig i det du skrev. Det var precis så där för mig före jag for. Det var så jobbigt när alla frågade massa frågor som jag själv inte ens visste svaret på. Jag blev så frustrerad när jag inte visste om jag skulle åka nästa månad eller nästa år. Men till slut fick jag den rätta matchningen och en månad senare åkte jag:)

2007-12-14 @ 06:13:44
URL: http://www.stoppstanna.com/sandra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0