Bra hetsigt schema!

Jag är så jävla stressad så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Detta ska jag göra idag:

  • Åka till Linköping och handla det sista inför USA
  • Hämta arbetsintyg på donken
  • Fixa med bilder hemma hos Jennie, om hon är hemma
  • Lämna tillbaka skjortan jag lånade av Emme
  • Framkalla balbilder (bättre sent än aldrig) till frisören
  • Åka och lämna bilderna hos frisören
  • Växla pengar på banken
  • Sortera alla mina viktiga papper
  • Åka och kopiera papper på biblioteket
  • Polera moppen så den glänser som bara fan
  • Lägga ut en annons om moppen, någon som vill köpa redan nu?

...och om jag nu inte har glömt något, så sist men inte minst:
planera feeeeeeeeest! :D

Update kommer ikväll...

Puss på er mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0