Final week.

Vem säger att jag måste vända tillbaka dygnet nu? Jag åker till USA om 6 dagar!! Jag tänker göra precis som jag vill, jag kan packa på natten, på morgonen, på eftermiddagen - när som helst. Jag menar, vem bryr sig hur mitt dygn ser ut de sista dagarna? Inte jag i alla fall. Okej, jag ska väl vara vaken några timmar på dagen då, bara för att kunna umgås med mina nära och kära. Förresten är det bra att ha den här dygnsrytmen nu, jag anpassar mig efter amerikansk tid. Fuck normal diurnal rhythm (ja, jag var tvungen att slå upp det och heter det verkligen så?) or whatever you call it! I'm gonna live as I want now, because it's my last week in Sweden.

Jag vill lära mig ordentlig engelska nu, fast jag kan säga att det har varit väldigt utvecklande att maila så mycket med familjen som jag har gjort. Roligt att skriva på engelska! Nu återstår bara att se hur pass bra den muntliga delen ser ut. Se upp när jag flaxar med armarna för att försöka göra mig förstådd!

Jag är nog lite knäpp så här i natten, but hey, that's me! :D

Puss på er mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Louise S.A

Haha du är för rolig du...fuck the....time!

Ja men de va som när jag beställde visa kortet och får ett URFULT svartorange kort. Usch! Men jag överlever.

jag tror knappast vi tröttnar på varandra, snarare tvärt om. Jag tror dem andra passagerarna kommer tröttna på oss!

Ja vet att dem säljer sverigetröjor, sånnadär Hoodtröjor på Arlanda och Landvette så det ska jag nog köpa!

Kram!

2008-02-19 @ 10:56:57
URL: http://www.louisesa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0