Hos familjen!

Kul att så många läser och kommenterar! Jag ska svara på era kommentarer senare, hinner inte just nu. Nu har jag äntligen fått tag i en adapter, men det var inte lätt måste jag säga. De finns knappt att köpa här.

Det har varit fullt upp de senaste dagarna, och det kommer också vara fullt upp de kommande dagarna. Jag ska skriva lite mer om vad jag har varit med om senare. Nu vill jag bara tala om att jag lever. Jag är förvirrad och glad på samma gång. Det har varit mycket intryck och mycket information, och min hjärna sprängs snart känns det som. Familjen är i alla fall hur snälla som helst, än så länge, och jag tror att det kommer att gå bra med allt i den här familjen. Jag ska skriva om brandmännen och NYC och allt senare, nu ska vi göra tacos! ;)

Puss på er mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Emelie

vill veta allt om dina brandmän. Jennie har skvallrat. ;) Skönt att höra att du lever o har det bra! Puss

2008-02-29 @ 23:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0