Paket!!

Idag fick jag ett jättegulligt paket av familjen med en t-shirt med "I love NY" på. Så fick jag en massa godis också, alla hjärtans dag- godis.

De säger hela tiden hur mycket de längtar efter att jag ska komma och jag har så bra kontakt med dem, och de hjälper mig med alla frågor jag har. Det känns som att de verkligen bryr sig om mig.

Fatta att det bara är en vecka kvar nu!! Jag kan inte förstå det riktigt, det känns inte som så.

Idag har jag också fixat med platsbokningen på planet så att jag får sitta bredvid Malin och Louise som också åker till USA. Skitbra! Jag längtar verkligen tills vi åker. :)

Puss på er mina vänner!

image119

Kommentarer
Postat av: Jannica

Det är ju snart du ska åka med andra ord! Vad skoj! Och vad kul att familjen verkar engagera sig redan nu, hoppas allt klaffar även på plats! :)

2008-02-18 @ 17:19:37
URL: http://missjannica.blogg.se
Postat av: Anonym

Åhhh jag är avis på dig! Jag vill också ha presenter haha.

Men en sån tshirt är ju ett måste att köpa i New york, dock inte för dig nu då.
Passade den förresten?

Vet du om det kommer bli en fjärde som ska sitta med oss, eller har vi turen att sitta utan någon brevid oss?

Kramar Louise

2008-02-18 @ 19:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0