Platsbokning, igen.

Jag kastade mig ut genom dörren när jag såg posten komma, men inte fanns det något internationellt körkort där inte. Hoppas verkligen att det kommer snart!! Måste ha det senast på fredag annars är det typ kört. Louise har fått sitt, så jag borde få mitt i morgon kanske? Hoppas, hoppas...

Jag fick i alla fall flyginformationen på posten, yeey! Det är tydligen en till tjej som ska åka med oss, så jag ringde till flygbolaget ännu en gång och reserverade platser. De fattade ju typ ingenting, så jävla krångligt det ska vara för dem att fatta vad man menar! Förra gången jag ringde fick vi tre platser på rad 17. När jag ringde nu sa de att det inte ens finns en rad nr. 17. Eh okej? Efter ett antal missförstånd lyckades jag till slut reservera 4 platser till oss, förhoppningsvis. Det skulle inte förvåna mig om det blev fel i alla fall. Det återstår att se på måndag.

5 dagar kvar - helt sjukt!!

Puss på er mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0