Resfeber?

Ååh jag orkar verkligen inte. Jag har sån jävla panik inför USA och jag är jättenervös!! Är det resfebern som börjar komma nu? Jag känner att jag inte hinner med någonting. Hann inte med Linköping, inte moppen och inte att sortera alla viktiga papper. Jag orkar inte mer, har fan åkt kors och tvärs över halva Östergötland idag och fixat med massor, nu vill jag bara sova.

Hur fan ska jag hinna? Jag började ju i god tid med allting, men det blir alltid så här, hur jag än gör! Stress i sista sekunden.

Jag ser fram emot morgondagen i alla fall, träffa alla mina vänner. Det kommer bli kanon! :)

Puss på er mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Imorron blir det fesccht! Och pepp som fan är jag!

2008-02-21 @ 22:40:50
URL: http://bylis.blogg.se
Postat av: Louise S.A

Haha du kanske borde göra det. Väskorna ser lättare ut än vad dem är.
Tänk om båda väger 27 kg!! Jahapp då är de bara att betala 1000 kr, 100 kr/ kg!
Usch jag gillar inte dessa jäkla papper, och regler för väskor osv...

Kram!

2008-02-22 @ 10:24:10
URL: http://www.louisesa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0