Snaart... :)

Nu sitter jag här i mitt rum, allt är klart. Färdigpackat, mitt liv i två resväskor. Fy fan. Om två timmar ska jag kliva upp ur sängen, för att 03.30 påbörja min färd mot USA. Jag längtar verkligen, men vad nervös jag är!! Äsch, detta klarar jag!

Ja, det kommer väl inte bli så mycket bloggande de närmaste dagarna, men håll ut! Jag ska berätta allt om aupair-skolan, om värdfamiljen och mina första intryck i USA och New York. Förhoppningsvis kommer jag åt internet på skolan, så då kanske vi redan hörs imorgon eller på tisdag? :)

Puss på er mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Marie

Ja, jag kände att det inte riktigt var detta jag ville just nu..ska såklart fortsätta sen men vill ha lite ledigt ett tag, jobba lite och så.
Självklart hör jag av mig om jag byter bloggadress!

Kram

2008-02-25 @ 01:09:58
URL: http://curryburk.blogspot.com
Postat av: Jannica

Detta klarar du galant, du har en fantastisk upplevelse framför dig och det kommer gå SUPER (även i motvind) så länge du har en stor vilja, envishet och lite jävlar anamma! Tänk positivt och se det här som en once-in-a-lifetime-experience, du kommer möta mängder av nya människor och göra saker du aldrig gjort förut! Jag är avundsjuk på dig och längtar tills jag får åka iväg, ska kika in här och se hur det går för dig men jag tror det blir super! Önskar dig STORT lycka till, hoppas du får underbara dagar i New York och att allt går bra när du kommer fram till värdfamiljen! :)

2008-02-25 @ 18:03:41
URL: http://missjannica.blogg.se
Postat av: karin

Idag åkte du :) Hoppas flygresan och allt går/har gått bra, ser fram emot att läsa om allt! Har försökt att skriva, men min dator är elak så jag kan inte skriva i den där koden för komentarerna, hoppas det går nu iallafall :) Och lycka till med allt, håller tummarna!

2008-02-25 @ 21:05:51
URL: http://blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0