Stockholmsplaner.

Ja nu sitter jag här och försöker hitta bra förbindelser till Ambassaden på torsdag. Det ser lite klurigt ut. Hur lång tid innan måste man vara där tror ni? Är det krångligt att ta sig från Cityterminalen till Ambassaden?

Efter ambassadbesöket är det shopping som gäller! :D Ja, jag vet, men måste hitta ett par nya skor innan USA i alla fall, mina är det snart hål i.

I övrigt har min dag inte börjat än känns det som. Vaknade kl 17, fan sovit i 13 timmar. Oh my god. Fast ändå, har ju inte sovit på flera nätter + jobbat + festat. Får väl se när jag somnar inatt, dags att bunkra upp med filmer ;D

Puss på er mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Karin

Hej igen :)

Jag, jag har också haft kontakt mednågra andra au-pairer i samma område, bla en som ska vara au-pair
till en familj som är vän med min värdfamilj.
Jag ska ta hand om två barn, en bäbis på 3 månader och en kille (Nathan)på 3½. Du då?

Apropå ambasaden och sådär, så tog jag bussen dit, vilket jag tyckte var smidigast. Den gick uppe vid city terminalen och var ganska lätt att hitta. Jag var där ungefär 20-30 minuter innan min tid, men man fick ändå vänta jätte länge så det spelar nog ingen större roll om man är där långt innan... :)

2008-01-20 @ 22:44:58
URL: http://skrallan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0