Jag kommer hem!!

Jag har bestamt mig nu, jag kommer hem i augusti, jag har tackat ja till agronomprogrammet i Uppsala. Flyttar ut fran familjen den 1 augusti, aker till Canada den 5:e, och darifran ska vi forsoka att hitta ett flyg hem. Har inte manga dagar emellan innan jag flyttar till Uppsala, men det loser sig nog. Jag ar grymt sugen pa att borja plugga, detta blev inte riktigt som jag hade tankt mig. Jag ar ju som tidigare sagt i rematch, men tycker det ar alldeles for osakert. Vet inte om jag kommer att hamna i en battre familj, vill hellre borja plugga i sa fall. Jag har rest sa mycket pa ostkusten redan, helt sjukt mycket har jag gjort pa mindre an ett halvar. Jag angrar absolut inte att jag akte hit, det har varit grymt kul. Jag atervander hellre tillbaka till USA for att resa senare i livet, jag vill bara inte leva aupair-livet langre. Man ar liksom aldrig fri och kan vara sig sjalv helt och hallet, man bor i jobbet. Ett halvar racker gott och val for mig.

I helgen har jag forresten passat pa att gora mycket sightseeing. Var pa tre museum, cyklat i Central Park, varit uppe i Empire State Building. Bilder kommer senare, min dator kranglar for mycket.

Bon Jovi forsokte vi att se ocksa, men lyckades inte komma tillrackligt nara. Kunde bara hora musiken.

Puss pa er mina vanner!

Lördag, med Veronika:




Söndag, med Sandra:


Kommentarer
Postat av: Martina

Du är mer än välkommen hem! Grattis till utbildningen! Kram

2008-07-15 @ 06:14:09
Postat av: Emelie

Håller med Martina, du är såå välkommen hem! Och grattis till antagningen till utbildningen. Puss

2008-07-15 @ 21:53:21
Postat av: Jannica

Åhh, Uppsala är en JÄTTEHÄRLIG stad att plugga i. Är ju hemma därifrån och har även läst ett år i Linköping, men Uppsala slår Linköping med hästlängder! :) Du kommer trivas och har du några som helst frågor om studentlivet är du välkommen att fråga mig! Du kommer trivas! :)

2008-07-16 @ 05:39:18
URL: http://missjannica.blogg.se/
Postat av: Louise S.A. - Au pair blogg

Tråkigt att du ska hem eftersom du var min första USA resekompis, Tänk när vi körde race på Danmarks flygplats hahahhaha.



Men jag tror du kommer få det bra hemma. Och jag kommer gärna och hälsar på dig i Uppsala när jag är hemma.



Kram på dig!!

2008-07-19 @ 03:44:16
URL: http://louisesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0