Äntligen klart!

Nu är min ansökan äntligen helt klar och den har skickats till huvudkontoret i London! Snart kommer den att skickas ut till olika familjer i USA, och i mitten på nästa vecka ska jag vara beredd på att familjer ringer.

Jag pratade med en kille på kontoret i Malmö jättelänge, i 40 min på telefon. Han var verkligen hjälpsam måste jag säga! Hjälpte mig med finslipningen på ansökan och formuleringen på vissa saker så att det skulle bli så bra som möjligt. Sedan förklarade han verkligen jättebra och utförligt på alla frågor jag hade, här var det inga flummiga svar som jag fick av Cultural Care i alla fall. Så det kändes jättebra! :)

Elin, snart kommer jag! :) :)

Puss på er mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag är så glad för dej, hoppas på det bästa för din skull! Puss

2007-11-27 @ 18:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0