EF vs. Aupair in America

Nej nu känner jag att jag inte har varit särskilt aktiv på ett tag, eller i alla fall på två dagar..haha, shit vad beroende man blir av en blogg! men det är kul! :P

jaa nu dom senaste dagarna har jag jobbat och stått i, har väl inget intressant att säga om denna helg egentligen.. ansökan till USA har jag pillat lite på, så det går framåt. Såg ni Uppdrag Granskning om EF?!? Gud det måste ni se i så fall! Helt förjävligt hur de behandlar folk alltså, och vilken kärring till chef säger jag bara! kolla svt.se, där kan ni se på dokumentären.

Vilken tur Elin att du i alla fall har kommit till en bra familj, och jag hoppas att det kommer att vara bra i fortsättningen och att det inte blir något strul med organisationen om det skulle hända något.

Jag hoppas att Aupair in America är lite seriösare i alla fall, men man kan ju som sagt aldrig veta. Familjen kanske dödar mig. ^^
vem vet.

Bokhyllan från IKEA ska jag byta, till en annan färg.. :P så nåt skruvande har det inte blivit heller..

Puss på er mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Julia H

Jag håller just nu på att ansöka via STS - tycker de verkade seriösare än Ef, på något sätt. Fick bäst svar på de frågor jag hade av STS - så nu blir det dem!

2008-01-28 @ 17:22:31
URL: http://aupairsomewhere.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0