He he hey!

Idag har jag sovit bort dagen! yey!

Det var en plåga att gå upp i morse eftersom jag även kom hem sent igår. Förmodligen blir det sent även ikväll. Det är ett problem här, att man träffar alla kompisarna efter 20-21 på kvällarna, och sedan ska man upp kl 06 på morgonen. Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, de snackade om någon bar som tydligen ska vara kul på torsdagar, men vi får se om jag orkar.

Idag åkte den tidigare aupairen hem, det blev mycket tårar här måste jag säga. Alla var så ledsna, men jag var mest glad. Haha, jag hade inte så mycket gemensamt med henne som sagt. Ja, för er som inte vet så var hon med en vecka och skulle hjälpa mig in i arbetet, sedan reste hon runt i USA i 3 veckor, och nu har hon varit här i 3 dagar igen för att säga hejdå.

Puss på er mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0