Ken Lee!

Nehe, det blev ingen bar ikväll, men kanske lika bra det? Jag är ganska trött + att jag måste ha energi till kickboxningen kl 9 imorrn förmiddag.

Hoho, idag har varit en bra dag! Barnen har verkligen öppnat upp sig mer, vi hade så roligt idag. Fy vad jag har skrattat. Deras favoritgrej här i livet verkar vara youtube, aah vilka roliga klipp de har visat mig!

Nu ska jag sova, imorgon ska jag ta och reda ut min helg. Har några alternativ, men fortfarande vääldigt osäkert. Hoppas på lite fest i alla fall, och en tripp till NYC.

Puss och god natt!



Haha so funny!

Kommentarer
Postat av: Julia H

Haha, jag älskar det här klippet. Fan vad jag garvade när jag såg det :)

2008-04-04 @ 13:18:07
URL: http://aupairsomewhere.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0