NYC-dagarna med Jennie och Martina.

Nu har jag noll ordning på mina bilder och mina blogginlägg och allt är rörigt. Bara för att jag inte kan uppdatera i rätt ordning eller slutföra min historia. Lalala.

Här kommer i alla fall lite bilder från när jag var med Jennie och Martina i NYC förra helgen:
Kan ju säga att hotellet de bodde på var waaaay much worse than the Clay hostel in Miami. Ni vet det hostelet jag skulle bo på med Fung och Lone, men som jag sedan struntade i. Jennie och Martina hittade till och med en råttfälla! Åh vad jag garvade när jag steg innanför dörrarna på detta sk. hotell.



Hur som helst så var ju Martina sjuk de här dagarna i NY, så vi tog det mest lugnt. Var i Chinatown, Soho och Little Italy och shoppade loss billigt. En sak som var helt knäppt var att det inte gick att få tag på en enda jävla taxi den kvällen, Martina var svimfärdig och vi fick inte tag på en taxi, alla var fullproppade med människor! Subway förstod vi oss inte på heller, snubben i luckan visste ingenting. Bra!! Till slut, efter en timmes promenad eller något lyckades vi hitta en taxi, yey!



Dagen efter (söndagen) åkte jag in till NYC igen för att gå på musikalen Mamma Mia. Martina mådde mycket bättre denna dag och allt var bra. Musikalen var grym!! Den var så rolig, vi skrattade hela tiden, och de sjöng jättebra. Abba-låtar enbart!

Detta var sista dagen jag fick se dem, det var lite sorgligt. Nu ses vi inte på ett bra tag, och Jennie drar snart iväg till Nya Zeeland! 12 timmars tidsskillnad, hur ska detta gå?

Puss på er mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Michelle

Den röda sjalen är sjuukt snygg! Var är den köpt (håller tummarna för USA somewhere...)?

2008-04-09 @ 02:15:36
URL: http://chelli.blogg.se/usa
Postat av: Jennie

Tjena tjejen! Vi far horas pa skype, du e ju en nattuggla ;) sa det loser sig nog. Du far skicka alla bilder till mig som du tog i Miami och pa varat underbara hostel haha. Saknar dig! Halsa din hostdad fran oss. Manga kramar!

2008-04-09 @ 03:15:14
Postat av: Martina

Vilka sota bilder du har pa mig Ida, alldeles spy go o allt;)

2008-04-09 @ 03:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0