Swedish cinnamon buns!

Idag gav vi oss på ett misslyckat försök att baka bullar hemma hos Fung, vettefan vad det var för ett konstigt recept vi använde. Torra som snus blev de, och brända i botten pga det usla bakplåtspappret, ugnen vällde ut rök i hela huset också. Det brann inte, men jävlar vad rök! Besvikna blev vi, bullarna slängde vi i en soptunna ute på gatan.

Annars då? Jo, jag var med Fung hela dagen. Vi åkte på cykeljakt, hon var tvungen att köpa en cykel för hennes blev ju stulen. Vi hade hört att polisen sålde stulna cyklar som ingen hämtat, så vi åkte runt till alla polisstationer härikring men inte fanns det några cyklar inte. Till slut hamnade vi på Target där vi hittade en bra cykel för 60 dollar, yey! Fung var så glad så.

Efter det var klockan alldeles för mycket. Jag skulle egentligen åkt in till New York idag, men jag orkade inte. Jag skulle träffat Phoenix från Nya Zeeland som bor i Philadelphia vettni. Jag hoppas att jag kan träffa henne imorrn istället. Hörde jag något om Madame Tussauds vaxmuseum? :D

Igår var också en soft dag, jag slutade tidigt och mötte upp Sandra och Carina. Vi åkte till en tatueringsstudio, för både jag och Carina funderar på tatuering. Pappa jag vet att du blir galen, men det struntar jag i!! I alla fall, när vi väl hittade dit efter lite vilsekörning som vanligt, var det värsta sunkstället. Killen satt och rökte som fan där inne, det var skitigt och han såg hög ut. Ögona såg ut som att de skulle ploppa ut när som helst, usch!! Vi får nog kolla upp lite ställen i New York istället tror jag.

Efter detta träffade vi Madelene, Fung och några brasilianska tjejer som jag aldrig träffat förut. Vi gick till något mexikanskt ställe och käkade lite och snackade. Sedan åkte vi till en bar i grannstaden, en bar som faktiskt släppte in folk under 21. Haleluja! Riktigt bra musik hade de också, lite hårdrock och sådär.

Riktigt soft helg har det varit än så länge, men det har vart kul! Jag har träffat mycket folk.

Nu ska jag nog sova,
god natt!


Kommentarer
Postat av: karin

attans da, de sag ju saa goda ut innan de akte in i ugnen! :) Vart var det din familj bodde? Kram

2008-04-13 @ 23:09:18
URL: http://skrallan.blogg.se
Postat av: Anonym

Hahahahhaha branda bullar.. mums.. Vilken dag...inte ens ungarna kakade de haha.

2008-05-08 @ 03:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0