Träning i hettan!

30 grader, stekande sol, två timmars träning. Lever jag? Njaa... Jag har sprungit med hunden i parken, jag har cyklat runt stan och jag har gått med hunden. Jag tror jag dör.

Men visst är det härligt att det är varmare än en vanlig svensk sommar redan i April?

Snart ska jag hämta ungarna, det blir ett jävla farande idag. Sånglektioner, gymnastik, fotboll och fotboll igen. Inte undra på att min vänsterarm är brunare än högerarmen (fönstret öppet i bilen).

Annars ikväll ska jag träffa en brasiliansk tjej som heter Laura, vi får se vad vi hittar på.

Puss på er mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Julia H

Thank you darling!

Hoppas kvällen med Laura går bra!
kramar!

2008-04-25 @ 00:18:11
URL: http://aupairsomewhere.blogg.se
Postat av: karin

hehe, ja men da masta man lasa och kora pa samma gang, det ar alldeles for avancerat for en annan ;) Okej, skont att hora om korkortet. Ska forsoka ta ett jag med vart efter!
Ja, de verkar skit skoj pa valborg, du borde hanga pa du med! Kolla in hemsidan: http://www.internationalswede.com/
De har midsommarfirande ocksa! :)

2008-04-25 @ 02:52:24
URL: http://skrallan.blogg.se
Postat av: Anonym

Har suttit på akuten hela dagen: lungröntgen, EKG, hela köret, men allt är ok. Har fortfarande ont och det är tungt att andas efter den giftiga röken jag fick i mig igår. Det får läka ut av sig självt.... Hos de andra har det gått över. Grattis till körkortet. Kram, Mamma (det var en notis i tidningen också)

2008-04-25 @ 15:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0