Sista dagen!!

Idag är det sista dagen hos familjen, fy fan va gött att slippa dem snart. Jävla idioter de har blivit, beter sig som barnungar och ska tjafsa och krångla om allt.

Jag har lite packningspanik nu, får skicka hem ett jättestort paket med prylar, men har räknat ut att det blir billigare än att betala övervikt trots allt. Billigt blir det inte, men jag antar att jag får betala det priset för all shopping jag har gjort.

Så, på tisdag morgon sticker jag till min moster i Canada, fram tills dess bor jag hos Fung. Jag kommer inte att ha något amerikanskt nummer längre, så ni får nå mig på min svenska mobil i nödfall. Jag landar i Sverige den 12:e augusti kl 17.20!!

Puss på er mina vänner!

P.S. Jag fyller år imorrn! ... och helgen blir fullspäckad med äventyr, återkommer om jag överlever! :)

Kommentarer
Postat av: Julia H

Grattis i förskott!



Hoppas du får en bra resa.



Ta hand om dig!

2008-08-01 @ 20:36:53
URL: http://aupairsomewhere.blogg.se/
Postat av: Familjen Fredriksson

Grattis i efterskott :)

2008-08-03 @ 20:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0