Boston och Vermont!

Nu sticker jag till Vermont med familjen några dagar, till deras stuga där. På torsdag drar jag vidare till Boston, där ska jag möta upp Fung. Vi ska couchsurfa, alltså bo hos en främling helt gratis, det ska bli lite spännande! På fredag är det också USA:s nationaldag, så vi hoppas på lite fest då! :)

Aja, hinner inte skriva mer nu, har varit stress de senaste dagarna. Uppdaterar om allt när jag kommer hem. Helgen har varit händelserik också. Både bra och dåligt har hänt, men det får ni höra om en vecka. Håll ut!!

Puss på er mina vänner!

Kommentarer
Postat av: nathalie

Hejsan!^^

Jag ska åka till new york den 21 juli (snart två veckor) och skulle vara kul att lära känna lite fler au pairer i new york!^^

Vore kul att ta en fika eller shoppings runda nån dag ^^!

Vore kul om du hörde av dig!^^

Här är min msn : [email protected]

Kolla även in min blogg: www.nathaliesofi.blogg.se



Kram Nathalie

2008-07-01 @ 10:19:58
URL: http://nathaliesofi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0