Paddle like you mean it!

Jag har SURFAT!! Jag är så himla glad! Jag kämpade och kämpade, blev översköljd av enorma vågor, slog runt flera varv i vattnet, svalde saltvatten, slog huvudet i sandbotten och brädan. Till slut, när han sa: "this is the last wave guys, paddle, paddle!" Jag gleeed, låångt på vågen: "wohoo, I caught a wave!!" Det är minsann inte så lätt som det ser ut, men jävligt kul var det! Nästa gång drar vi till Californien, har hört att vågorna är lättare att fånga där än i New Jersey.


Kommentarer
Postat av: H.E.R.T.i.G.i.N.N.A.N. af Uppsala

Jag har nyligen sett skräckfilmen "Barnhemmet" El Orfanato (orginalnamnet). Den var bra inget blod eller jagad av monster utan ren skräck precis som man vill ha det.



Har du nyligen sett en film du kan rekomendera mig dvs din favoritfilm. Jag är filmälskare och behöver fler tips på bra filmer.


2008-07-27 @ 07:17:11
URL: http://veckomagasinet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0