36 grader?!?

Ja, ni hörde rätt, i helgen ska det bli 36 grader varmt! Vi får väl se om jag överlever hettan. Imorgon ska jag till Elin för första gången, vi ska ligga på beachen och steka. Niiice! :)

Annars har det inte hänt så mycket. Jag var och shoppade idag igen, shit jag är nog beroende. Nej, men en ny bikini behövdes faktiskt (+två linnen och en tröja som kanske behövdes lite mindre)...

Ikväll har jag varit på bio med min värdpappa och yngsta dottern. Vi såg Indiana Jones, den var ok men inte superbra. Jag måste nog se den igen i alla fall, kan inte påstå att min koncentration  var den bästa med skrikande människor bakom som sparkar en i ryggen hela tiden!!

Denna fredagkväll är typ död...

Puss på er mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Linda

oj! Skönt med värme :D

2008-06-07 @ 05:33:43
URL: http://lindassblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0