Dance class.

Idag hade jag min första college course - Cardio Dance, en mix av olika sorters danser. Swing, Hip-hop, Funk, Jazz, Cha Cha osv. Riktigt kul var det! Bäst var ju att man var tvungen att gå genom gymmet för att ta sig till danssalen, hihi. Snygga killar, ojoj!! ;D

Nu sitter jag här och gör tusen saker samtidigt känns det som, planerar mina resor, chattar med folk, messar med folk, skriver blogg (D.C-inlägget), läser nyheter, tankar filmer och gud vet vad.

Snart ska jag nog sova kanske. Härlig dag har det varit i alla fall, blev en sväng till Bastians pool idag igen. Jag och Madelene drog dit en sväng, men jävlar vad vi fick stressa hem. Vi glömde totalt bort tiden, Ida fick minsann visa lite racing skills. Med hjärtat i halsgropen flög vi nerför gatorna i en väldans fart, huvuden som saftblandare efter stadens ca 7 polisbilar + civilpoliser som står gömda bakom varje häck...

Puss på er mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0