Midsommarafton!

Med sprit och kubbspel på ryggen hoppade vi upp på cyklarna för att bege oss mot grannstaden Fanwood. Madelene cyklade som en groda och folk pekade på oss, men jävlar vad kul det var.

Vi dukade upp med frukt, chips och sprit på en filt på den nästan mörkaste platsen vi kunde hitta i parken, helt öde och långt ifrån vägen. Nu kan väl inte polisen komma eller? Jo, självklart. Snabbt bort med flaskorna och hitta på en förklaring varför vi sitter här mitt i natten på en filt.

Vi åt spritdränkta vattenmeloner som inte smakade särskilt bra. Tappade också ut min flaska, så nej, jag har inte kissat på mig. Självklart är det ingen midsommar utan dans, vi dansade små grodorna runt en stolpe i parken.

Annars var det en soft kväll, sitta på en filt, prata och lyssna på bra musik. Det blev också att säga hejdå till Madelene, tråkigt att inte se henne på ett tag nu. Nu är hon på väg till en ny familj i Austin, Texas. Dit ska vi allt dra och hälsa på! :)

Puss på er mina vänner!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Försök inte, du! Min dotter dricker inte alkohol, så du måste ha kissat på dig, din lilla lögnhals :)

Kram, Mamsen (det regnar, det regnar, ooooh vad härligt!)

2008-06-22 @ 21:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0