Musik!

Nu har vi precis kommit hem från townpoolen, jag och ungarna. Jag är då inte lite virrig, glömmer precis allt man behöver ha till poolen: solglasögon, solkräm, tidning/bok, i-pod och något att dricka. Fast vi var inte där så länge ändå, det kom ett stort åskregn, blir jag förvånad? Det var ett jävla åskande alltså.

Jag har förresten bokat biljetter till Coldplay! Biljetterna var svindyra, så ni där hemma, eftersom konserten är på min 20-årsdag så vet ni vad jag önskar mig. :) Jag ska ju som tidigare nämnt också på Foo Fighters i sommar, och det kanske blir 3 Doors Down också. Jag älskar konserter, ska försöka att hitta någon festival att dra på också!

Puss på er mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0