Nintendo Wii

Jag måste säga att jag verkligen lider av detta jobb just nu. Att glassa vid poolen om dagarna eller att spela nintendo wii är ju extremt jobbigt. Not! Hahaha. Familjen har precis köpt ett wii och spelet rock band, det är svinkul!

I helgen har Elin varit här. Igår grillade vi med familjen, åkte till poolen och efteråt tog vi en runda på Rock n' Joe och The Office Bar i Cranford. Det var riktigt kul! Vi blev faktiskt bjudna på en hemmafest, men vi bestämde oss för att inte följa med två okända killar hem. Bra beslut va, mamma? Hahaha.

Idag paddlade vi kanot med min aupair-grupp, och Elin var också med då. Det var svinkul, helt plötsligt tog vattnet slut och vi kunde gå i ån. 6 kanoter, alltså 18 personer gick i vattnet med kanoterna släpandes efter, vilken syn! Vad vi skrattade! Synd att vi inte hade kamerorna med oss, säger jag bara.

Efter kanoten var Elin tvungen att åka hem för hon hade ett aupairmöte senare idag. Sandra och jag gjorde då svenska pannkakor som familjen älskade, även om de tyckte att det var skumt att äta dem till lunch istället för frukost. Vi hade till och med blåbärssylt och grädde, det ni!

Mätta och glada drog vi till poolen, och efter det slängde vi i oss en pizza och drog till Sandra för att kolla på film. Efter halva filmen var vi dödströtta så jag åkte hem tidigt. Väl hemma upptäcker jag spelet rock band på wii, pigg som en lärka igen!

Puss på er mina vänner!


Kommentarer
Postat av: Mamma

That's my girl :)

2008-06-23 @ 07:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0