Tennisproffs?

Min kropp är död, jag har precis varit ute och cyklat. Tror att jag behöver vila lite från träningen nu. Detta har jag hunnit med på en vecka, lite stolt är jag allt.

Torsdag: Jogging, powerwalk.
Fredag: Biking, powerwalk.
Lördag: Simning.
Söndag: Kanot, simning.
Måndag: Powerwalk, biking, dans.
Tisdag: Simning, powerwalk, biking, tennis.
Onsdag: Biking, powerwalk.

Jag och Fung ska vara hetast på beachen i sommar!

Tennisen för övrigt gick ju förjävla bra, tror vi lyckades att skjuta bollarna utanför varje gång. Mesta tiden gick som sagt åt till att leta bollar. Pappa jag blir nog aldrig det där tennisproffset du ville att jag skulle bli, jag kommer inte ens ihåg hur man ska slå till bollen. Det var två gubbar där som försökte att lära oss, men efter någon timme gav de upp. Fung och jag var hopplösa fall! Kan ni tänka er, jag spelade hockey något år när jag var liten, och jag har spelat tennis. Nu kan jag varken åka skridskor eller träffa bolljäveln.

Puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0