Turtle!



Yey, lyckades få in bilden i datorn! Snyggve, nej inte direkt.

Förresten är jag som en zombie idag, jag har nog aldrig varit med om en värre värmebölja än detta. Det kokar ute! Inomhus också dessutom, och tror ni inte att AC:n var trasig även i danslokalen igår? Jag duschade tre gånger igår + badade i poolen. Det hjälpte inte ett dugg kan jag säga. Men när vi ändå var igång och svettades tog vi en lång cykeltur i värmen och tränade som as i Fung's källare, Nice!

Idag kanske vi ska på bio för att fördriva lite tid och komma undan värmen, det går inte att vara här en sekund till.
Puss på er mina vänner! (jag njuter av sommaren)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Wow, inte varje dag man håller i en skäldpadda!NU har jag iaf läst ifatt allt igen, så nu är jag uppdaterad! ;)

Ha d fin bruden i värmen! Puss

2008-06-10 @ 19:32:41
Postat av: Anonym

2008-06-10 @ 21:41:23
Postat av: Mamma

Kul bild! +21, världens sandstorm hela dagen, minst 2 träd nere i allén, stora grenar hos farmor, en halv kastanj vid trädgårdsmöblerna, små kvistar under hela eken. Mellan Finspång och Norrköping brinner skogen, ska ta en vecka att släcka, med helikopter! NU vill vi ha regn!! Drick mycket i värmen och glöm inte att äta mycket salt. Njuter också av sommaren trots allt :)Kram, Mamma o Pappa

2008-06-10 @ 21:44:15
Postat av: Jennie

Tjena tjejen cool bild, inte varje dag det händer. Hehe vilken hurtbulle du har blivit ;)

Saknar dig kram jennie

2008-06-13 @ 01:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0