Crazy week...

Nu är jag hemma från Miami igen, och det var nog det bästa jag har gjort på väldigt länge. Jag åkte med noll förväntningar, hängde med folk jag aldrig har sett förut - men fy fan vad roligt vi har haft! Helt underbart, jag ville verkligen inte åka hem i morse, jag sovvägrade för att kunna njuta av mina sista timmar mitt i natten. Jag har nog sovit max 3 timmar varje natt, och det känns nu kan jag säga. Åh vad jag kommer att sakna den staden, jag tror jag är kär. Hur ska detta fungera nu då?

Bilder kommer senare. Då ska ni få veta nästan allt, inte riktigt in i detalj. It's naasty! (internskämt som Lone har kläckt)

Maybe I should start to blog in english? I have a lot of friends now who doesn't know a single word in swedish. The problem is that I am to lazy, haha. But my english has become so much better since I came here, especially the speaking part. Oh really?

Hopefully, my english will be perfect when I go back home to Sweden again after a year here. Nevermind, I will try to blog in english from now on, ok?

Hugs and kisses from meeeee!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej ida, sara blomberg här, om du minns mig;)?
Hoppas allt är bra och att du kommer få ett toppen år i usa. Jag hoppas jag kommer dit i höst med om jag nu orkar fylla i alla dessa papper.
Snälla kan du inte ha det svenska kvar... jag vill verkligen veta hur det går för dig där borta och jag som är så kass på engelska, visst kanske jag lär mig ett och annat men ändå;)
Ha det bäst! Kramar Sara

2008-03-28 @ 01:48:11
URL: http://blombergzara.blogg.se
Postat av: Mamma

Kär i vad/vem/vilka????
:) Kram, Mamsen

2008-03-28 @ 20:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0