Konstigt mamma!

Som jag sa förut till dig, jag trodde att jag var en sådan person som aldrig skulle få hemlängtan. Det blev precis tvärtom, jag saknar er så grymt mycket!

Det är konstigt att vi mailar varje dag mamma, och att jag faktiskt tycker att det är kul. Haha, inget illa menat, men du vet ju att jag alltid har sagt att du "tjatar". Inte nu längre.

Idag ringde jag hem för andra gången, och vi pratade läänge. Det var skönt att få prata av sig lite.

Usch att det ska vara så jobbigt vissa stunder. Det är la bara att rycka sig i kragen, traska ner till gymet, stan, till en kompis eller vad som helst. Eller? Det är ju inte som hemma...

Om några timmar har jag i alla fall Jennie och Martina här hos mig, det ska bli så roligt!! Nu bär det alltså av mot New York för sjätte gången då, ska åka in och möta dem.

Puss på er mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0