Miami - here I come!

Jag ska till Florida nästa vecka!! Bokat och klart - så spontant det bara kan bli. Jag har ingen aning om hur resan kommer att bli, absolut noll förväntningar. Jag drar till Miami i 6 dagar helt enkelt, sätter mig på ett flyg och bara drar. Fy vad underbart!
Den här dagen har varit totally crazy, min hjärna kokar! Än ska jag inte slappna av, nu ska jag ut med hunden, sedan hämta värdmamman och ungarna och därefter dra på fest.

Vi hörs inatt, då ska jag svara på kommentarer och skriva lite mer vad som har hänt! Eller jag ska försöka i alla fall. :D

Puss på er mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Paula

Åh min kompis drar dit på tisdag :)

2008-03-14 @ 23:34:08
URL: http://pa0u.blogg.se
Postat av: julia

åå, vad härligt!!

2008-03-14 @ 23:48:04
URL: http://styleout.blogg.se
Postat av: Mikaela

Ah, Miami ar bast! Vart i Miami ska du bo?

2008-03-15 @ 03:00:49
URL: http://theworldsgreatest.blogg.se
Postat av: Anonym

Va glad jag blev när jag hörde att du följer med! Jätte roligt! Kram Martina

2008-03-15 @ 10:45:15
Postat av: Mamma

Grattis, det blir perfekt: Florida med både "gamla" och nya kompisar! Ser du, det ger sig :) Är nyss hemkommen från kursdagarna och rätt mosig i huvudet av all information. Kram, Mamsen (nu är det snart Djgd.-LHC på TV - igen ...., Willi är hos Emma och Misen sitter på frysboxen :)

2008-03-15 @ 18:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0