Sockerkaka till frukost?

Ja ni läste rätt, jag fick sockerkaka till frukost!! Eller cornbread hette det, men smakade precis som sockerkaka. Shit vad skumt.

Nu har jag äntligen hittat något att göra för ikväll! Det blev ingen utgång med Elin, hon skulle ut med sina vänner och allt var väldigt oplanerat + en tjej fyllde år och ville bara vara med sina närmaste kompisar + att jag skulle få åka tåg hem mitt i natten själv. Mamma du kan vara lugn, jag åker inte tåg hem från NYC alldeles själv mitt i natten!! Vi ska bestämma en annan helg som vi kan gå ut istället.

Ikväll blir det bio med Fung. :)

Puss på er mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Pappa

hej ida var o såg sista matchen nu Lhc-Mora 4-3,Lhc blev 2:a i serien,på tisdag börjar slutspelet.
ha det bra ,pappa

2008-03-08 @ 19:49:45
Postat av: Mamma

:) och puss på dig
jo, förresten: carola åkte ur melodifestivalen, hurrah.....

2008-03-08 @ 21:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0