Svar på kommentarer.

Hej allihopa!
Jag vet att jag är dålig på att svara på era kommentarer, men nu sitter jag här och försöker. :)

Vill bara tacka alla mina vänner för ert stöd och era uppmuntrande ord! Även om jag kanske inte har hört av mig så mycket så finns ni där och jag tänker på er varje dag. Jag saknar er alla!

Martina och Jennie - det ska bli så roligt att ni kommer och besöker mig på tisdag, och att jag kan åka med er till Miami på fredag!! Vi kommer att ha superkul tillsammans! :D

Dessa, jag ska försöka ringa dig någon dag, men det är jättedyrt att ringa från skype till en mobiltelefon i Sverige. Det är bättre om jag kan ringa dig på någon hemtelefon någon gång. Om du är hemma hos Markus eller dina föräldrar? Eller skaffa hemtelefon. ;)

Puss på er mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0