1 dag...

...utan cola! Snälla mamma, skicka hit svensk cola, jag vill inte bli tjock pga. corn syrupen som finns i den äckliga amerikanska. :(

Idag har jag tränat som en idiot i värmen, ja jag dog nästan. Jag har ätit nyttigare, men självklart kom suget tillbaka och när vi var i den där glassaffären, så var jag bara tvungen att ta en glass i "love it"-size. Tycker det är lite roligt med namnen på storlekarna. Like it, Love it, Gotta have it. Glassen var sjukt god. Man kan mixa ihop sin egen smak där, jag tog en chokladglass med brownie och kakor i. Mums! :)

Efter glassen drog vi, jag, Fernanda och Madelene, hem till Madelene och kollade på "Shark Tale". Vetefan vad den heter på svenska, men den filmen var bra!

Nu är jag sjukt trött och ska sova. God natt!

Puss på er mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hahaha, du ska plågas min lilla flicka! En dag, det är inget, vi har minnsann kämpat sen du åkte - och jaaaa, inte en droppe för min del hitills, men de mesiga andra två har redan fått några återfall.... Så håll ut, det blir lättare med tiden! Kram, Mamsen

2008-05-15 @ 18:38:34
Postat av: Anonym

2008-05-15 @ 18:41:02
Postat av: Anonym

2008-05-15 @ 18:41:10
Postat av: Anonym

2008-05-15 @ 19:08:23
Postat av: S

Sharktale= hajar som hajar (svenska titeln)

2008-05-15 @ 23:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0