Canada!!

Bokat och klart, det blir en vecka i Canada hos min moster i sommar! :D

Nu den här veckan har det inte hänt något speciellt, jag har mest tagit det lugnt. Häromdagen var jag hos Bastian och badade i hans pool, underbart skönt! På väg dit idag igen, hett ute, riktigt längtar efter att få bada så ringer min värdmamma. Såklart är yngsta dottern sjuk, så det var bara att vända för att åka och hämta henne på skolan. Där var jag ombytt och klar att bada, aah!

Skönt med helg nu i alla fall, även om jag faktiskt inte har några planer fastställda än. Det kanske blir stranden?

Puss på er mina vänner!



P.S. Jag ska skriva om Washington D.C. när jag har mer tid och när jag har sorterat bilderna! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0