D.C. today!

Jag glömde ju att berätta för er att jag ska till Washington D.C. idag. :) Jag ska dit med Sandra, Carina, Bastian och Adam, en hel hög. Jag fick ledigt på måndag också eftersom det är Memorial Day och både föräldrar och barn är lediga då, nice!

Annars den här veckan har det inte hänt så mycket, det har varit skittråkigt. Vädret sög, regn hela veckan, så jag har mest bara sovit. Idag är det skinande sol, och det ska bli svinvarmt i helgen igen, nice!

Igår var jag på en liten dejt också, haha. Eller dejt och dejt, fika på Starbucks med en kille jag snackat med på facebook. Inte riktigt min typ, men han var ganska rolig. Kanske blir fest med hans polare nästa helg, äntligen får man träffa lite amerikaner!! Har hittills inte träffat så många, umgås ju mest bara med aupairer.

Puss på er mina vänner!

Ses igen på tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0