Fodd 87 eller 88?

Hey alla glada!
Nu ligger jag har i Fungs sang, har sovit over har inatt. Hon star nu i duschen sa jag fordriver tiden lite vid datorn.

Igar var vi ute och partade lite. Vi akte till Hoboken, det ligger precis vid New York, bara Hudson River emellan. Varsta fina utsikten over staden darifran maste jag saga, tog nagra fina bilder som jag ska lagga upp senare.

I Hoboken var det faktiskt ganska dott denna gangen, inte mycket folk ute, men vi hade kul i alla fall! Drog till nagon liten club och dansade. Hahaha, vakterna ar sa blasta... "Ar du fodd 1988? Vilken manad ar du fodd i?" Jag: "Nej, jag ar fodd i februari 1987" hahaha, de gar pa allt.

Nar vi skulle ga hem blev jag sa arg pa vakten! Jag tog ett kliv utanfor dorren, ett litet pluttkliv. "Fan jag maste pissa!!" Vakten bara: "Sorry, we don't let anybody in again after 2." Whatta heck?? Ska jag pissa pa gatan eller?

Nu ar det min tur att duscha! Idag ska vi dra in till NYC och se nya filmen Sex and the city. Det ni! Sex and the City pa sjalvaste Manhattan.

Puss pa er mina vanner!

Kommentarer
Postat av: Elin

Hehe jag sag Sex and the City igar pa preimaren:) himla kul nar man kanner igen sig, dar man har varit! Filmen var sa klart aven bra i sig....ha det bra!

kram

2008-05-31 @ 19:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0