Tiden sprutar iväg...

Jag lovade ju en uppdatering på tisdagen, och här kommer den. Det är fortfarande tisdag i USA i alla fall, hihi...

Nej, det blev ingen lång uppdatering... Vi är döda idag, det blev inte mycket sömn i D.C. Riktigt kul hade vi dock! Skriver och lägger upp bilder en annan dag. Har sjukt mycket mail att svara på också, är jag så populär? Borta tre dagar och sedan får man sitta en hel dag och svara på allt.

Idag har vi varit på Rock n' Joe, det var faktiskt sjukt länge sedan vi var där. Något vi konstaterade idag var att tiden går jävligt fort här, det var liksom en månad sedan jag var i Philly, Sandra var i Florida osv. Det känns som att vi var där förra veckan!!

God natt!
Puss på er mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Sol, +25, svenska jordgubbar (växthuset i Mantorp), fågelkvitter, en lycklig katt under solstolen .... underbaaart !!! Hoppas att du har det lika bra :) Kram, Mamsen

2008-05-29 @ 22:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0