Inget samtal än

Familjen ringde aldrig igår, de hann inte pga. tidsskillnaden. Jag fick ett mail istället med lite mer information om dem i alla fall. De ska höra av sig antingen ikväll eller på måndag kväll, och eftersom jag inte är hemma ikväll så får det bli måndag. De verkar ganska vettiga men jag har inte fått så mycket information så att jag kan avgöra något, har ju inte pratat med dem i telefon än. Två tjejer på 10 och 6 år, den stora verkar vara en riktig pojkflicka som sportar jättemycket, och den lilla älskar djur. De bor i norra New Jersey tror jag det var, ganska nära New York. Pappan kommer från en skitliten carribisk ö från början, som de också brukar besöka ibland. Verkar lite spännande. Vi får se hur de är efter samtalet. :)

Puss på er mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0