Ett stort LOL!

Hahahaha faan så kul!

Det dök upp en familj på mitt login på Cultural Care, och den hade fått min ansökan för 1,5 timme sen då. En halvtimme senare ringer telefonen (brukar inte gå så fort). Dessa och jag skriker som värst och för så mycket oväsen uppe på mitt rum, brorsan dunkar musik på högsta volym och pappa kommer intravandes med telefonen mitt i allt.

Oops! Det var visst en amerikansk familj som ringde, och jag hade då inte tid att prata med dem för jag var ju med Dessa, så jag bad dem ringa upp en halvtimme senare för att hon skulle åka hem då. De ringde aldrig, och en timme senare var de inte kvar på mitt login längre. LOL ! :D
Men de var ändå inget att ha, usch vilka jobbtider och så var det ett hörselskadat barn och massor shiiet. Jag har ju inte erfarenhet av sånt så det var väl lika bra att de försvann igen.

Puss på er mina vänner!

P.S. Har faktiskt städat idag och åkt till IKEA och lämnat tillbaka hyllan. Mina mål för dagen är uppfyllda! :) *stolt*

Kommentarer
Postat av: Emelie

Va duktig du har varit idag.. Du klarade av dagens ansträngning, städa rummet och åka till IKEA.. Haha..
=)

2007-11-07 @ 13:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0