Brooklyn Bridge.

Jag är helt dööd, ikväll har jag bara varit hemma och tagit det lugnt.

På dagen var jag med Fung och hennes kompis som hälsade på från Sverige. Vi var inne i NYC, shoppade lite, gick till Ground Zero, gick över Brooklyn Bridge, åt take out food i en park och bara tog det lugnt. Vi åkte också en sväng till Columbus Circle. En riktigt bra dag!

Brooklyn Bridge var häftigt att gå över, värsta utsikten över staden.

Det var lite problem att ta sig in till stan idag, missade tåget som Fung tog så jag skulle ta nästa tåg. Cyklade som en galning i hettan för att hinna med det, när jag väl kom fram så väntade jag, och väntade. Vart var tåget? Jo, det var ungefär 40 minuter försenat. När jag väl kom på tåget fick jag stå hela vägen in till New York, det var knökat med folk och skitvarmt + att tåget helt plötsligt stannade och stod still i ytterligare 20 minuter. Det var tydligen lite kaos med tågen idag, men jag kom till slut fram ungefär 3 timmar försenad.

Förresten så är påven i New York, men vart exakt han befann sig idag vet jag inte.

Nu ska jag stupa i säng, god natt!

Ground Zero:



Brooklyn Bridge:



En park i Brooklyn:



Columbus Circle:



Kommentarer
Postat av: Mamma

Fina bilder, sommar???? Jag kommer .... Vi har stora problem med vår dator, internet och mailen. Hoppas att det fixar sig i morgon, ska ringa Daniel. Kram, Mamma

2008-04-20 @ 14:50:40
Postat av: karin

Hm, det ligger 15 minuter ifran Morristown om du vet vart det at?.. Okej skont att det gar bra med familjen! Nja var i NYC igar, det ar forsta gangen sen jag kom hit. Du verkar ha varit dar en del, borjar lara dig att hitta lite, jag kanner mig totalt lost. Vi akte tunnelbana igar, det var ju helt livsfarligt, jatte svart att hitta :P Puss

2008-04-20 @ 16:29:12
URL: http://skrallan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0