Cookies n' cream.

My favourite! Älskar verkligen den glassen, glass med smak av kakor. De har så himla god glass här i USA, åh vad jag ska käka glass i sommar!

Idag sov jag länge och senare på eftermiddagen åkte jag till Carina. Hon satt barnvakt hela dagen så jag, Madelene och Sandra höll henne sällskap. Vi kollade på TV och lagade mat. Det blev Wok med glass till efterrätt, mums!

Imorgon är barnen lediga från skolan, så jag får sova ut lite i alla fall, i vanliga fall går jag upp kl 6. Vi får se vad som händer imorgon, jag kommer nog att jobba hela dagen, men det blir nog soft ändå. Förhoppningsvis ska jag och äldsta tjejen åka och shoppa lite, hårt jobb jag har va? ;D haha

Puss på er mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0