En idé!!

Jag har kommit på en brilliant idé! Jag ska åka till Afrika som volontär efter USA, fatta vad häftigt!! Jag vill helst jobba med något inom djur och natur. Har kollat runt lite och det finns lite allt möjligt, djurskötsel, undersöka djurens miljö och nationalparker, hjälpa till med återuppbyggnad av naturen osv. Apor, elefanter, lejon och gud vet vad. Ge mig pengarna att åka!!

Förresten så har jag nog blivit lite shoppingberoende här, jag har shoppat för ett helt år nu känns det som. Idag var jag och Madelene på Target, och jag handlade för 30 dollar, men vad har jag köpt då? Jag vet inte, inget vettigt. Eller jo, jag köpte en tandborste, det kan ju vara bra att ha. 30 dollar kanske inte låter så mycket för en shoppingrunda, men om man gör det varannan dag och tar det dubbla + fikar upp resten av pengarna så har man ingenting kvar.

Jag har investerat i 4 klänningar sedan jag kom hit i alla fall, det ni! "Jag ska aldrig ha på mig en klänning".

Ikväll har det inte hänt något vettigt, jag har kollat på American Idol och trasslat ut ett garnnystan. So exciting..! Äldsta dottern här håller på att sticka och virka, hon är grym! Ni ska se vilka grejer hon har tillverkat, allt från halsdukar till väskor.

Nu ska jag nog sova snart,
Puss på er mina vänner!



Mitt nya hår! Är nöjd med färgen, men inte längden.

Kommentarer
Postat av: Louise S.A. - Aupair i USA

jag har samma problem som dig. Jag shoppar SJUUUUKT mycket här nere. Target "tog" dock mer än 30 dollar från mig, snarare över 200..Ooops!

Färgen OCH längden var ursnygg, men lugn det växer så du har snart "din" längd igen.

Ha de så gott gumman!!
Kramar Louise

2008-04-30 @ 13:30:33
URL: http://www.louisesa.blogg.se
Postat av: Mamma

Kort hår???? Nää, men det är fint, tycker jag! Nu har vi ungefär samma längd men jag är lockig och inte så brun :) Kram, Mamsen

2008-04-30 @ 14:05:34
Postat av: Martina

Du var ju visst fin i håret! Jag tycker färgen var ursnygg på dig och längden var med fin, bara att det känns lite ovant för dig ju! Kram

2008-05-01 @ 13:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0