En söndag.

Hoppla!

Ikväll har Madelene hjälpt mig att färga håret, det blir nog bra det här till slut ska ni se. Jag har numera kort och mörkbrunt hår, och ärligt talat vill jag nog bara gömma mig.

Hot tub blev det även ikväll, faen så nice! Där satt vi och blev som russin framför en film.

Riverdance var för övrigt grymt bra!! Det du mamma, det måste du gå på någon gång. Jävlar vilken rytm och teknik de hade alltså, ojoj.

Spring Fling (marknaden) var väl sådär. Väldigt litet, men jag är ju som sagt van vid Skänninge marken. Jag var bara där en snabbis, en halvtimme. Kollade på ett band som spelade mitt i centrum i alla fall. En riktigt liten kille, kanske 12 år (?) var grym på att sjunga och spela. Han lät som en vuxen på rösten, skitcoolt!

Imorrn ska jag kanske iväg och träffa Hanka, äntligen!! Ni vet tjejen som jag delade rum med på aupair-skolan, vi typ tappade kontakten efter det, men nu ska vi försöka att ses imorrn. Har dock en hel del att göra så det blir stressigt.

Puss och godnatt!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vaddå måste jag se??? Vi var ju i Linköping, har du glömt det????

2008-04-28 @ 07:09:44
Postat av: Ida

Det var ju inte exakt som den här!!

2008-04-28 @ 18:39:39
URL: http://garvo.blogg.se
Postat av: Mamma

ok, jag förstår, förlåt :( Men bra är de, det håller jag med om :) Kram

2008-04-28 @ 21:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0