Kramp i magen.

Haha ja ni som vill veta detaljer. Som sagt, vi är bara kompisar! ;)

Idag har dagen faktiskt gått fort för en gångs skull. Uppe med tuppen och hurtbulle ut och gå med hunden 6.30 för att hämta bilen på stationen. Den andra bilen var på service så det var antingen att kliva upp 05.20 eller gå i en halvtimme för att hämta den senare. Jag valde det sista alternativet, hehe. Jag var ju ute sent igår såå..

Ja vad har hänt idag då? Jo jag har varit ännu mer hurtig, var på gymmet kl 9 på morgonen med Madelene. Vi körde någon spinning/step-grej. Det var väl ok, men min koordination suger ju som sagt. Madelene och jag såg ganska roliga ut som flaxade hej vilt omkring oss. Haha!

Efter det åkte jag till Bastian, killen jag snackade om. Han är från Tyskland, riktigt rolig. Fick käk hos honom och så satt vi mest och snackade skit och flummade. Fick träffa hans värdpappa, cool snubbe alltså! 74 bast (ja seriöst!) och det första han säger är att det kommer bli mycket poolparty i det huset i sommar. Gött mos!

Sedan bar det av att hämta upp ungarna, och jag blev väldigt förvånad måste jag säga. Idag öppnade de upp sig lite mer för mig, vi hade jäkligt kul. Alltså när vi satt vid matbordet, vi satt säkert en halvtimme allihopa och garvade så vi tjöt verkligen. Äldsta tjejen låg på golvet och vred sig av garv, och hon sa att hon aldrig garvat så mycket i hela sitt liv och att hon tyckte jag var så rolig jämt! Den yngsta tjejen till och med kramade mig senare på kvällen och sa att hon tyckte om mig och att hon tror att vi kommer att ha roligt tillsammans. Börjar det bli bättre alla redan?

I alla fall, senare drog jag vidare hem till Bastian igen, där också Fung befann sig och en tysk aupair som jag träffade för första gången ikväll. Vi satt lite vid datorn, kollade roliga klipp på youtube. Jag har fått mig många goa skratt idag måste jag säga, kramp i magen!

Nu är jag död, god natt!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

74?! Hur gammal ar frun da? Och ungarna? 0o
Men han verkar ju va en ganska skon snubbe anda haha.

2008-04-03 @ 14:43:01
URL: http://theworldsgreatest.blogg.se
Postat av: Jannica

Jag tror det tar lite tid att komma in i en familj, det tar tid att lära känna varandra osv men när det väl börjar släppa så brukar allt bli så mkt bättre/lättare! HOPPAS verkligen du börjar trivas där fullt ut! Att ni kan skratta och ha kul ihop är ju redan ett bra tecken! :)

Haha, poolparty hos 74-årige värdpappan lät skoj!

2008-04-04 @ 22:47:29
URL: http://missjannica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0