Military Cruise.

Idag har vi värsta sköna vårvädret igen!! Det är lite varannan dag här, först svinkallt och sedan jättevarmt, hoppas på att våren snart är här för att stanna.

Idag har jag mest softat runt. Jag och Sandra var en sväng hos Carina för att boka en kryssning. Yes, den 10 maj ska vi på partykryssning i New York! Det är någon speciell kryssning där millitärerna firar att de är hemkomna eller något, fråga mig inte vad exakt men jag hakar så klart på. En väldigt populär kryssning bland aupairer också, speciellt pris för just aupairer. Undrar varför, klart millitärerna vill ha lite unga svenska tjejer. haha ;D

Den 2-4 maj ska jag till Philadelphia och hälsa på en kompis också. Jag träffade henne på aupair-skolan, hon är från Nya Zeeland. Så hon ska visa mig den staden, ser verkligen fram emot det! :)

Igår var vi på Rock n' Joe igen, jag, Madelene, Sandra och Carina. Där träffade jag Veronika, en tysk aupair och hennes kompisar också. Så jag snackade lite med dem också, och vi bestämde att vi skulle hitta på något någon dag. Det är Veronika jag ska gå med på Foo Fighters förresten.

Nu måste jag dra för lilltjejen kommer snart hem!

och mamma, jag ska svara på alla dina 10 mail, men inte nu. Du skriver ju en bok varje gång, det kommer ta mig en hel dag att svara!!

Puss på er mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Julia H

Det är varannandagsväder här också. Det var vår i helgen. Igår och idag har det snöat. Det är så man blir tokig!!!

Kramar!

2008-04-09 @ 21:33:29
URL: http://aupairsomewhere.blogg.se
Postat av: Mamma

Kolla din svenska mobil och mailen, du har ett viktigt meddelande. Kram

2008-04-09 @ 21:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0