NJ driver's license!

Jag har fått mitt amerikanska körkort!! Snubben kallade mig för chicken som tog översättningen istället för uppkörningen, haha.

Igår var det strålande väder, och jag har faktiskt blivit lite brun!! Var ute i två timmar igår och stekte, jag och Carina kastade lite boll och hade oss.

Senare på kvällen blev det en runda med Fung och Madelene till Starbucks och Rock n' Joe, i brist på annat att göra. Efteråt gasade jag och Madelene runt lite i hennes bil, snurrade på parkeringar och hade oss. Fan hon kör som en galning, var ett under att polisen inte kom!!

Efter det blev det en liten photosession i parken, kul hade vi minsann.

Puss på er mina vänner!



Så här kul har man i Westfield en onsdagkväll!

Kommentarer
Postat av: Julia H

Grattis! :D

Var det svårt?

2008-04-24 @ 15:29:21
URL: http://aupairsomewhere.blogg.se
Postat av: karin

Grattis till korkortet! :D Var det svart?
Nej, ja vet gpser ar helt konstiga.. For nagra helger sedan forde den mig till ett vagarbetsomrade mitt ute i skogen utanfor ett mentalsjukhus. Inte allt for uppskattat :D Ja, det ar skit konstigt den sager valdigt ofta att man ska svanga vanster pa motorvagen, eller gora en u svang fast det ar mojligt.. sa jag antar att jag far jobba lite mer pa mitt lokalsinna istallet for att lamna mitt ode i en mystisk maskins hander! :)

2008-04-24 @ 19:10:08
URL: http://skrallan.blogg.se
Postat av: Elin

Grattis grattis!

kram

2008-04-26 @ 21:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0