Översocial.

Jag är så uttråkad och jag är hungrig, men samtidigt orkar jag inte göra något. Jag vet inte om jag orkar se en människa idag faktiskt. Vet ni att jag har varit här i 2 månader nu, eller ja om 3 dagar? Ända sedan första dagen har jag varit sådär översocial och varit med folk varje dag, vilket har varit skitkul i och för sig. Idag känner jag nog bara för att gräva ner mig i min säng och vara alldeles för mig själv, fast jag vet att det inte går. Här får man aldrig vara själv.

Vad ska jag laga för middag till barnen idag? Jag har total idétorka, förslag?

Puss på er mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Michelle

Pulvermos från Idahoan med hot dogs? ;) Eller pulvermos med allt funkar egentligen haha! Korv, fiskpinnar, köttbullar.... pick one!

2008-04-22 @ 19:39:38
URL: http://chelli.blogg.se/usa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0