Home sweet home...

Jag är hemma, kom hem igår!!! Fy fan vilken jävla lång resa, tog mig 32 timmar innan jag var hemma, och då var jag helt död kan man säga. När jag klev av planet åkte vi raka vägen för att kolla på lägenheten där jag ska bo, helt ok ställe faktiskt. Så, om en och en halv vecka ungefär sticker jag igen. Jag behöver inte ens packa upp mina väskor, fan va smidigt.

Så himla underbart att träffa alla igen!! Det var som vanligt, som om det var igår jag såg dem sist. Fast min katt kände minsann inte igen mig. :(

Idag har jag varit och besiktat bilen också, jävla skrothög den har blivit då! Hade noll problem med den innan jag åkte, och nu är det bara problem. Besiktningsmannen undrade vart fan jag hade haft den bilen ståendes, jävla skitgarage som läckte in massa fukt! Den är helt rostig inunder, det är hål i tanken, bara idag har jag gjort av med 25 liter bensin, och nej jag har inte kört så mycket. Vi får väl se hur jag gör med bilen när jag flyttar till Uppsala, kanske inte kan ha kvar den alls.

Annars idag då? Jo, jag tog min första tripp till Systemet. Haha, jävlar vilken personal säger jag bara. Glodde som fan och följde efter oss runt hyllan för att verkligen kolla oss, sedan granskade de noga leget. Trodde inte jag skulle få köpa, har ju hört historier om folk som har blivit nekade för att de "misstänkte langning" utan minsta lilla bevis.

Datorn är också inlämnad på lagning, så jag lägger upp bilder från Canada när jag får möjlighet.

Puss på er mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Herre, du ar liksom inte har langre. Det ar tomt ska du veta! Kanns det skont att vara hemma? (okej, det dar var egentligen iunte ens en fraga, haha). Du vill inte byta med mig?:) Hoppas allt gar bra med pluggandet osv! PUSS!

2008-08-14 @ 01:37:41
Postat av: michelle

välkommen hem ;)

2008-08-16 @ 22:32:25
URL: http://michellebeit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0