Äntligen här!!!

Jag är framme i USA!!! aaaaaaaah! nu sitter jag här på hotellrummet, vi har en kvarts rast men jag har typ bara 4 minuter kvar nu. Sedan börjar föreläsningarna igen. Är helt slut i huvudet av all information, men det är samtidigt väldigt kul. Jag har träffat många roliga människor och vi har jättekul tillsammans! Detta kommer bli kanon! När jag ringde värdfamiljen för att berätta att jag var framme var de så himla glada, och då försvann mina pengar på mobilen också. Sjukt dyrt att ringa! Nu har jag fyllt på mobilen igen, så jag ska försöka att skicka lite SMS till er. Hoppas allt är bra i Sverige, jag uppdaterar snart igen. Måste rusa nu!! Stress stress!

Puss på er mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0